domenica 19 giugno 2022

Min nya tjej

 


 

under de två första månaderna utav vårt förhållande så fick jag slicka henne under en lång stund före, samt en lång stund direkt efter - hon haft vild hett sex med en annan kille som hon kände som gav henne skönaste orgasmer, efter varje gång de var färdiga eller han behövde vila sin kuk så fick jag slicka i mig hennes vätskor samt stimulera hennes klitoris og slida, samt givetvis pussa hennes fossingar, slicka hennes ben, bröst og hals, titta henne djupt og länge i ögona när hon var i extas - under varje dag under två månader förutom de dagar hon hade mens, genomgicks denna magiskt sköna ritual

 

men jag fick aldrig penetrera, eller på annat vis ens ta fram min hårt eregerade og pulserade dase för beröring eller något

 

efter två månaders islickande utav hennes vätskor lät hon mig en dag ta fram min kuk samtidigt som hon hade sex med den andra, hon han knappt vidröra min fallos med handen innan jag får en total extremt skön orgasm av det mest utlösande slaget en man kan få

 

vi var ihop i ett antal månader till sedan där vi hade ensam sex med, naturligtvis hur skönt som helst men aldrig tillnärmelsevis lika skönt som den första orgasmen när jag bara fått slicka henne när annan kille vilt knullat henne - jag fortsatte naturligtvis att slicka henne mycket, alltid














~

Nessun commento: