giovedì 22 giugno 2023

En fråga till machomän? (eller andra som vet)

  

jag vet inte varför många så kallade machomän blir så aggressiva när de förstår att jag låter kvinnan njuta fritt, samtidigt som jag själv är fullt trogen

 

hade många fler varit som jag så hade det ju funnits långt fler kvinnor som öppet kunde ha sex med hur många de vill, hur ofta de vill

 

det vill säga,

ni hade kunnat knulla hur mycket som helst

 

för let's face it

 

bad boys, machomän,

og dylika boys

 

är långt skönare att knulla

 

jag må kunna älska

passionerat

 

men knulla

det gör Ni

 

bäst

 

som icke-machoman förstår jag det

som snäll man, bejakar jag kvinnans fria njutning

 

hennes önskan är min lag

jag är hennes slav

 

lyder intill minsta stavelse

dyrkandes henne

som gudinnan min

 

så varför blir du arg?

när du får knulla

 

om hon vill

 

dag ut o in

















~


Nessun commento: