giovedì 28 settembre 2017

Bitchig kåt gudinna


 
jag förväntas
jag skall

lyda dig
bejaka dig
betjäna dig

älska dig
åtrå dig
dyrka dig

totalt samt maximalt
fullständigt og fullkomligt

varje sekund av min existens
från varje del utav min essens

du bitchar dig rejält
krävandes allt, hela tiden

jag slickar dina fossingar
jag slickar ditt sköte

masserar din nacke
din rygg

samt fötter

jag städar
betalar, samt ler

arbetar

för din trevnad


ständigt kåt som du är
så ock jag

knullar du fritt
dagarna i ända

samt var natt

älskare efter älskare
badboy efter fuckboy

du blir kåt av makten
över mig

min kuks obrukade stånd

og knullar av dig
i var stund

vi båda blir
mer o mer kåta

i en härlig ruljans

vätskeflödet av dig
mina sinnes boja

makten över mig
makten över oss

är din att ha














~
 

Nessun commento: