venerdì 25 dicembre 2020

Hedra njutning

 


 

jag tycker verkligen ej det är fel

att hedra, dyrka, åtrå, kvinnor, alla tjejer,

 

som älskar sex

som älskar att njuta

 

som kräver ock behöver mycket

som kräver ock behöver mer

 

som inte nöjer sig med lite

 

 

jag tycker heller verkligen ej det är fel

att hedra samt uppskatta de män

 

som är extra duktiga på att leverera detta

som är extra attraktiva, extra sköna fallosar

 

samt kroppar

 

kvinnor bör fritt få nyttja Er

livet igenom

 

 

jag tycker heller ej det är fel

att glatt göra narr av, förnedra, samt utnyttja

 

oss män, sådana som jag

som inser min otillräcklighet

 

som ej kan ge kvinnorna

till fullo vad de vill ha, samt behöver

 

rent njutningsmässigt

 

som till fullo

accepterar min roll som slav

 

dyrkandes Er njutning

samt utlevning

 

finnandes njutning

i det













~

Nessun commento: