venerdì 12 aprile 2019

Tillfredsställelse

 
då jag inte kan tillfredsställa dig
med kuken min

bara tungan

så måste jag kompensera
för att vara dig värd

jag skall slicka dig
alltid

jag skall lyda dig
jag skall betjäna dig

jag skall städa, laga mat
handla

jag skall massera dig
smeka dig, älska dig

jag skall vara trogen
lojal, samt dyrkandes

jag skall låta dig
varje dag om du vill

ha sex med alla du vill

du får gärna
va bitchig, hård

förnedra

min oförmåga

offentligt förnedra mig
inför dina vänner og vänninnor

du får skryta
om andra killars kukar

om deras förmåga
att få dig att njuta

du får trycka
deras kukar

i ansiktet mitt
i munnen min

låtandes de spruta
mig full

du får kräva
att jag skall

slicka i mig

varje droppe de lämnar
varje njutning du utsöndrar

du får kräva
precis allt

för det är vad du är värd

allt


även om jag kunnat
tillfredsställa dig

hade ovan gällt



















~

Nessun commento: