mercoledì 23 giugno 2021

Kontorsslav

 


 

jag har en kvinnlig chef

samt bara kvinnliga kollegor

 

de har märkt av min böjelse

för att lyda kvinnor

 

de utnyttjar det till max

 

 

jag hämtar kaffet

köper fikabrödet, städar upp

 

jag får alltid bjuda

på lunch, på afterworks

 

 

år efter år

avsäger jag mig lönehöjningar

 

så att de får maximalt

 

 

jag gör ofta kollegors arbete

med mer fritid under arbetstid för dem

 

jag får göra allt skitgöra

samt blir ofta publikt beordad att så göra

med ett leende på deras läppar

 

samt småförnedrar mig för det

 

 

de kan alla se

genom mina byxor

 

att jag gillar det totalt

 

fåendes dem att le, änn mer












~

1 commento:

Mattias Svensson ha detto...

en helt och hållet grotesk text utan existensberättigande och en förstår ju på sätt och vis varför rörelser som metoo uppstår, total pk-dåre kan trots sin pk-fanatism inte låta bli att sexualisera sina kollegor, kollegor som detta liberala kommunistsvin borde haft ett professionellt förhållningssätt till och med den respekt som där ingår då det alltså handla om kollegor i yrkeslivet, min medicin lås in det kommunistiska liberalsvinet i mammas källare och låt den aldrig mer få komma ut