giovedì 24 gennaio 2013

En studentska i mitt hem


jag hyrde ut ett rum en gång, till en studentska, det var helt asexuellt, vi kände ej varann, men det betyder ej att jag ej kunde ära henne, att hon ej var värd att äras, som den gudinna hon så klart är

hon blev glad när hon märkte att jag diskade hennes disk, jag tillredde hennes mat, jag städade hennes rum, efter hon tillåtit, samt sedan även bett, mig, jag utförde hennes ärenden som hon ej fann tid för, hyran fick hon så klart tillbaks, CSN behövde hon ej längre låna ifrån, jag betalade henne

det var en ära att få vistas under samma tak


















~


DNDN, SvDSvDSvDSvD, SvDSvDSvD

3 commenti:

Nalle Puff ha detto...

Frågan är väl om en frisk kvinna anser det vara en ära att tvingas utstå och bo tillsammans med en komplett galning.

Det är nämligen inget sunt beteende att sätta andra människor på piedestaler och det är definitivt ännu mer osunt och omoget att vilja vara den som sätt på piedestalen.

Night Soul Woman ha detto...

Puh Nalle Puff du kom som räddaren i nöden! Stevie har du hunnit skicka din varmaste tacksägelse till Nalle Puff? ...och Stevie vet du vad a jinn är och har du hört talas om ta'wiz och inte Da'wiz(the wizard)och vilken spännande historia:)

S.A.I. Steve Lando ha detto...

N-P: Det är nog snarare så att du har kognitiva problem.

N-S-W: Absolut känner jag till dessa fenomen, åtminstone rudimentärt.