Alessandra Mussolini kallade de östromanska brödrarfolket
rumänerna för vanemässiga förbrytare
hvilket fick de fem medlemmarna från Storrumänska partiet
att lämna högerextrema gruppen ITS i EU-parlamentet
nu är ITS för litet att uppfylla villkoren för en officiell
partigrupp,
så nu är den no more, det sa bara vlach
saknad av få
~
idiotisk arumänsk
ohistoriska tjuvahållning
Romarriket må bestå
~
“Stopp”, i Sydsvenskan, 15 november 2007, s. A5.
Nessun commento:
Posta un commento