sabato 29 maggio 2021

Stark i sin tro - Tu est Divina I CXXC

 


 

ett extra tack till dig för att du ser att det ligger styrka bakom min kärleksfulla samt åtråfyllda underkastelse till en gudinna, icke svaghet utan ack djupsint styrka

 

det är ju allena svaga og svagsinta män som försöka sätta sig över en gudinna eller kvinna, de som med makt eller våld försöker undertrycka kvinnan för att de ej så klarar av att se hennes styrka, nära hennes gudomlighet

 














I
I

 

= Tu est Divina

1 commento:

Mattias Svensson ha detto...

näe, du är din själ, en själ är medvetande, du är alltså medvetande, med tiden så kommer ditt medvetande bli en del av världsalltet

under resans gång så samlar du (ditt medvetande) på sig erfarenheter, exempelvis just nu så samlar mitt medvetande på sig erfarenheten utav att vara Mattias Svensson (en inte helt talanglös konstnärlig typ, som tyvärr pågrund av statsförtrycket tvingas att till och från arbeta som ingenjör inom industrisektorn, istället för att få göra det som Mattias Svensson gillar måla, teckna)

Steve Lando är bara en erfarenhet som ditt medvetande (själ) här och just nu gör på sin resa, jag ska inte analysera Steve Lando allt för mycket, inget som säger att jag skulle ha rätt i min analys iaf

de du kallar i din enfald för svaga och svagsinta är bara frågan om medvetande som just nu gör sig erfarenheter av att vara de det vara just nu, gjorde de inte det så hade aldrig kunnat nå alltet

världen, alltet och gud är energi, energier är vågor, vågor är frekvens, hur mycket frekvens av alla frekvenser som finns kan då en mänskliga varelser (som Steve & Mattias) se, ta in, tolka och förstå tja, för att räkna högt kan det vara typ 0,0000005% av alla frekvenser och vågor

av dessa 0,0000005% frekvens så kan vi kanske uppleva 0,0000005% åt gången, för sedan tittar vi åt ett annat håll, eller kanske förnimer doften av en ros etc, etc, etc

en radiokanal är en frekvens, en annan radiokanal en annan frekvens, du ställer in den ena frekvensen och lyssnar, men det betyder ju inte att den andra kanalen inte finns, eller för den delen att alla andra tusentals radiokanaler upphört att existera

med det i åtanke blir det lite magert att som nutidens charlataner påstå att där finns inget spirituellt, där finns inget andligt, min tjejs fitta är ingången till hennes själ, och hennes själ ser jag helst förnedras av en neger

ateism, hycklande av gud, så meningslöst så löjligt, bara rädda människor som vill stoppa själavandringen, rädda människor som vill skapa artificiellt liv uppkopplade till, totalt styrda av deras medvetande (nätet) finns det nått hopp om dig lando, jag tänker inte hjälpa dig nått mer, jag har gett dig trådarna, nu lämnar jag dig för gott