martedì 16 marzo 2010

Äckliga diskriminerande fascistlandet Sverige

~
fan, vad man blir förbannad på det här jävla äckellandet

~

många unga svenska muslimer kallas till förhörsliknande samtal med Säpo trots att de inte är misstänkta för något brott

så kallad dialog

- Jag vågar inte vägra träffa dem eftersom jag är rädd att de då ska tro att jag har något att dölja. Vi har ju med oss en skrämmande bild av säkerhetspolisen

Läraren Kutada kallades också till samtal och fick veta att det kommer att bli fler tillfällen. Förhöret pågick i två timmar.

- De frågade vad vi gör när vi träffas, vad vi pratar om, vad jag ägnar mig åt på min fritid...


~

Sveriges sätt att hälsa nya invånare välkomna är att utmärka dem och mer eller mindre påtvinga dem långa och återkommande integritetskränkande förhör – oj förlåt, dialog – med Säpo

svenskar klagar på FRA och elektronisk övervakning, men det invandrarna får utstå är gammal god beprövat förtryck

att bli kallad till säkerhetspolis, förhörd och misstänkt för allvarliga brott, enbart av anledning utav etnicitet och tro

~

invandrare, muslim, arab
nordgermanskt fria svenska land

rasism sitter i generna

~



av mina alla fascistfientliga skrivelser tror jag att dessa, mina passar in bäst i ovan: Rosengårdsrapporten - Hot mot demokrati och värdegrund - en lägereld från Malmö, AntiSemitisk Terror - Arbeit macht frei, Du bist Terrorist und Schweden - Vorbild DDR.

Kursiverat är citat från: TT, “Säpo förhör oskyldiga”, i SvD 14 juni 2009 s. 13.
SvD, SvD, SvD. Man kartlägger inte enskilda säger man där, nej, man förhör dem.

Andra om: , , , , , , , , , ,

14 commenti:

Nalle Puff ha detto...

varför lämnar du inte detta "äckellandet" då?

jag har hört av SVT att ditt eget hemland Italien visst ska vara ett toleransens paradis & högborg för ensamkommande flyktingbarn, negrer (förlåt färgade heter det visst eller om det är afrikaner eller människor eller vad fan det nu heter i pk-sfären, muslimer & andra slag av mörkhyade människor av icke Italiensk etnicitet.

Michael ha detto...

Och vad är det som definerar nasse puff som svensk då knappast sditt handlande av ditt tal hör jag.

Antar att du är en såndär som tycker Tidelag är helt normalt.

Säpo är ju kriminella, se dom torterade somalierna.

Likt Mena connection.

Menar dom ville ju övervaka små barn och få skolelever osh spionera på varandra.
Och för vad ?
)aktivist.se)

Nasse puff du kan för övrigt rulla in dig i en matta och slänga dig själv från en bro möjligtvis dra något gammalt över dig, såna självhatande individer som dig har vi fått nog av.
vi tänker inte låta hat och oförnuft rubba våran fokus på dom som dig och andra nyttiga idioter och landsförrädare till politiker som underminerar den demokratiska samhällsutvecklingen och styr genom motsättnignar.

Nalle Puff ha detto...

Du jag har skrivit om Italien och inte säpo, och du Michael du vet inte ett skit om vilka åsikter jag har om olika religioner

Angående säpo så är jag helt övertygad om att det finns betydligt viktigare saker för dem än att trakassera troende människor, och finns det inte det så tycker jag gott att man kan lägga ned säpo

Förövrigt Michael så föredrar jag självhatande personer framför individer som dig som tydligen anse det vara helt okey att andra människor slänger sig ned för broar bara för att de inte delar dina högst begränsade uppfattningar om den stora stygga världen

Nåja dina ord säger en hel del om vem av oss två som hatar

Michael ha detto...

Om man inte har något högre syfte än skapa konflikter och stödja fashism har en mask mer värde då kasnke det skulle ge en mening och slänga sig från en bro i jämförelse.

Vad du har för religion kunde jag knappast bry mig mindre om.

Finns bättre saker för dom och göra än trakassera människor?

Du det var inte jag som kom på förslagen, du kanske har missat vad stazi sysslade med under 70 talet.

Ja man blir ju som dom man umgås med.

Nalle Puff ha detto...

Det stavas fascism och förövrigt är det det bästa 1900-talets Italien har bidraget med till världen.

Tråkigt bara att il-duce gjorde misstaget att alliera sig med Hitler.

Hade nu inte il-duce gjort det misstaget hade antagligen Italien av idag varit ett föregångsland jag och många andra gärna bosatt sig i, men då på Italienarnas villkor förstås.

Nåja, det är ingen större mening att diskutera sånt här med en person som helt uppenbarligen inte vet ett skit om vad äkta ursprunglig fascism signerad il-duce innebär.

Anonimo ha detto...

http://www.youtube.com/watch?v=snzSkny3SZ0

Det här klippet skulle jag vilja att

Nyamko såg. Jävla idiot.

Anonimo ha detto...

"rasism sitter i generna"

HAHAHAHA!!! Hur i helvete kan det finnas folk så korkade att de skriver sådana saker.

Rasism sitter i generna?!??!

Förstår man inte ironin i rasism sitter i generna har man inte mkt i huvudet.

Anonimo ha detto...

Religion är en privat sak och så länge man inte tvingas konfrontera med den så får var och en tycka vad den vill.Islam är en religion som tar mycket plats om man ska följa alla traditioner till skillnad från t ex buddismen där jag bott granne med ett buddistiskt tempel i flera år innan jag ens visste om det. Jag anser därför att skrikande minareter inte ska tillåtas även om moskeer är OK samt att burka inte ska tillåtas i offentliga miljöer (dvs man har rätt att klä sig hur som helst privat men kan inte hänvisa till diskriminering om man blir avvisad eller underlåts till service i offentliga miljöer)Har även aldrig riktigt förstått vilka flyktingliknande skäl immaner och kvinnor som envisas med att gå i burka presenterat som gett dem asyl. De kommer ju uppenbarligen från länder som bedriver en religion med vanor och seder de envisas med att ta med sig.
Den som inte trivs med detta är välkommen att flytta någon annan stans.

Michael ha detto...

Rasism kommer från föräldrarna.

Michael ha detto...

Bara triviala människor som inte insett sin egen anpassning dömmer andra efter stavning.

Ja jag antar det var därför Italien åtalade Cia agenterna som torterade oskyldiga, du måste blanda ihop civilkurage med rasism.

Den som inte trivs med detta?

Vaddå tror du du definerar ordet svensk eller?

Intolernas är kanppast svenskt.

Lol du vet ju inte ens vad svenskt är du har ju inte ens något och jämföra med lika en invandrare.

En utlänning kan lättare peka ut vad som gör en individ svensk än vad du kan.

För dom har något att jämföra med.

Michael ha detto...

Mycket kärlek till dig broder.

du har ett gott hjärta.

Oavsett var du bor.

Är våra hjärtan alltid ett.

Jag ser dig ; )

http://vimeo.com/7881153

http://www.youtube.com/watch?v=-a-fBx419rE

http://www.youtube.com/watch?v=KvduKPVJs_0&feature=player_embedded

Lev i fred , låt hjärtat visad ig rätt och fel men låt den inte fänglsa dig.

Gratze Merci Thanks Kiitos tack tachakur ; )

Michael ha detto...

det gör ont när knoppar brista sägs det......lika ont gör det när dom vissnar o dör....

Allt är lika förgängligt som det är unikt.

En vis man sa till mig en gång.

Om man skulle ta tillvara alla människors posetiva ideer talanger och filosofier skulle det inte finnas fler frågor.

Allt är ett.
Jorden är rund.
Det är 2000 talet.

Michael ha detto...

Lol det är ingen konst att skapa motsättningar genom immigration och egenskapad ekonomikris.

Så man kan styra gneom motsättningar.

Ett polariserat folk är ett bevis på en korrupt regering.

Bunny ha detto...

http://katidis.wordpress.com/2010/03/17/svennehora/

Mvh