giovedì 15 maggio 2008

Kvinnors krav

~
I undersökningen uppgav 62 procent av de högskoleutbildade att de hade svårt att nå klimax, jämfört med bara 38 procent av de lågutbildade

“Smartare kvinnor har sämre sex”, i Aftonbladet 080513

~

smarthet har inte mycket med längden på utbildning att skaffa,
däremot så visar det på kvinnor som har högre krav på livet,
samt sitt eget varande o tänkande

naturligt är så att dessa krav även tillkommer annat, så basalt,
återigen åsyftandes det essentiella i sexualitetens kraft,
passionens magiska målpunkt, om o när igen

en komplex varelse når komplexa betänkningar,
det är klart hon kräver mer, behöver mer, för att samma mål nå

och att vi bör göra vårt bästa, för att ni, för oss de främsta,
klimax så skall nå, vi män får ju det vare sig bildning eller ej,

det bör ej några hinder finnas, har kvinna svårt att klimax nå
bör full koncentrering ske, å hennes njutnings skull,
det åligger hennes kynne att hon kräver mer, samt även fler

en helt normal utveckling, enär komplexiviteten fördjupats, så när
kärleken ligger till njutningsgrund, i eroromantikens stund
eran njutning, bör ej prohiberas, den har klar proeminens

~



7 commenti:

Anonimo ha detto...

Låter som en bra kritik! :) det var en del av mina synder, kanske kommer det ännu värre senare. dock vet jag inte om folk är mogna för det riktigt än / Gud (stickitup.blogg.se)

Anonimo ha detto...

Yasmine: http://www.yasmin.blogg.se/bloggish

Man tackar, ibland får man till bra bilder du :)

Anonimo ha detto...

Du har nog rätt ang det första: "smartare kvinnor har sämre sex".. haha jag är högutbildad men ngt sexliv är jag inte ens i närheten av nu!

*ASG*

Anonimo ha detto...

Åh. så sant!

Anonimo ha detto...

än en gång är man icke-normativ. för vad lönekuvertet än säger så är jag en av de mest välutbildade i sverige om 3 terminer ^^

Anonimo ha detto...

Då blir min slutsats här att litteraturlistor, tentaångest, vetenskapliga rapporter, poängen i Ladoc och kärleksbreven från CSN ersätter det som man kallar för ett bra kärleksliv? :) Nej, kanske en något felaktig slutsats, :) men det vore ju synd om man studerar bort njutningsförmågan... Hur man nu ska vända på ordet synd.... glittertindra

Anonimo ha detto...

Jag tackar gudarna för att jag inte har huvudet på skaft!