venerdì 30 maggio 2008

Homo sapiens biblica femina – Min musa Maria

~
som jag så ibland proklamerat så
kvinnans rätt till njutning kommer alltid först
en inombördslig rätt till fler partners finnes


om det så krävs, får hon dessutom ljuga om det
detta är klart o tydligt understött
av Gud samt kyrka


ty, Marias sexuella eskapader av honom skyddades
för inte tror väl någon sansad person,
att Gud faktiskt fysiskt var Jesu far,
även om menlösa Josef så itutades

men så, eftersom vi nu lever i en modernare värld
vi torde ju vara mognare än så,
så varför inte bara erkänna denna er divina rätt

Maria
du går före allt annat




















~

Erotica.

Andra om: , , , , , , , , , , , ,

5 commenti:

Anonimo ha detto...

Vad har du med Påven och Katolska kyrkan att göra? Det räcker med att du inte är medlem. Eller är du en av alla de där militant fanatiska pro gay/queer/feministgalningarna? Mind your own business and shut up. Dessutom: med snart en halv miljon muslimer i Sverige (and counting…) så lär du ha långt större problem att bry din lilla radikala skalle med. De kommer att få Påven och hans bestämmelser att likna en söndagspromenad i jämförelse…

Anonimo ha detto...

arga människor är så mogna att de lämnar både namn, adress o telefonnummer så man kan föra en öppen dialog med dem.

Anonimo ha detto...

Lando: var du väldigt påtänd när du skrev det där? Jag hoppas nästan det för annars är det beklämmande på allvar.

Supergirlsdontcry: Var är ditt fullständiga namn, adress och telefonnummer? Kräv inte av andra vad du inte är beredd att göra själv.

Anonimo ha detto...

mitt namn finns om du klickar dig vidare på namnet som syns när jag skriver. min adress går att lista ut, likaså mitt telefonnummer. allt finns på internet.

ska man ställa frågor så bör man lämna ett ställe att svara på. men "anonym" kanske inte vill ha svar utan bara skälla på andras åsikter?

Angie Roger ha detto...

En härlig gudinnedyrkan, som talar utifrån den rena själen, den som aldrig skuldbelägger eller ser "otrohet" som något farligt, utan endast att det så berikar dem båda ...